höstbilder?

helluhellu! allt bra denna sooliga dock kalla dag? :) här är allt finfiint! sitter uppe i åsen o kollar topmodel o bara chillidillar en sväng :)  typ njuter av min/mina sista lediga dagar :(
humm dagens planer är väl inte allt för många, först blire storstädning här iaf! senare blire ut till stallet och hoppas solen håller i sig för hade tänkt att mamma skulle med ut o ta lite bilder! har vart inne på några bloggar som har massa fina höstbilder så är sugen på att fixa lite egna! dock suger det ju ganska mkt att ett av mina objektiv är sönder men.. host karro...... host haha men det får gå ändå!
l bergqvist


eftersom ja inte sitter på min data har ja inga passande bilder men den här bilden gillas mkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0