linda goes ägd



hon har bönat i 5 min nu om att ja inte ska lägga ut detta, men aa.
måste visa min rå diss liksom

min lediga dag har varit, ledig.. åkte upp till åsen me micaela vid 3 så har spelat lite gh (som ja förövrigt börjar bli grym på) gått ut me meine katze (linda har lärt mig tyskan) sen kolla vi lite film, sen tog ja o älskling på oss dojjerna för att gå upp till tina :) hurtiga idag, o han börjar tröttna på mitt tjat om att röra på mig så han tvinga mig mer elle mindre. tycker ja e bra, att han stöttar mig så ja kommer ut :) min älskling ♥ så satt vi uppe o tjata me cajsaaaaan tinus o freddefish, beställde lite lakan o sånt till sängen, gött!! sen hurta vi oss tillbaka o åkte hem(m?)åt =) o nu ligger ja här, redo för en skoldag imorn!
 he he ne, sova nu. gonatt
/karro

there were those empty threats and hollow lies
and whenever you tried to hurt me i just hurt you even worse
and so much deeper

there were hours that just went on for days
when alone at last we'd count up all the chances
that were lost to us forever

but you are history with the slamming of the door
and i made myself so strong again somehow
and i have never wasted any of my time on you since then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0