lite bilder från yesterday

lite bilder sen igår


tog ju som sagt hål i näsan lite halv impulsivt, dålig bild o det ser muucket bättre ut irl!
förövrigt blödde jag ner hela rummet, h3h3


karro somna gaanska gött påvägen hem as usual


köpte inte så mkt, men blev iaf bh o trosor, ansiktsmask o leggings o sen piercingen dååe :)


hemma hos linda & jonathan på kvällen, det gick pretty vilt till där ett tag (y)



soooo, det var det! min räddning för dagen kom precis så nu sitter jag o käkar lite mat som hon fick fixaa eftersom jag verkligen inte kan laga mat =)
verkar bli lugnt ikväll, tobbe skulle komma hit lite senare oså så får väl se vad vi hittar på :)
/ linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0