sista mötet avklarat!

sådär då va förhoppningsvis det sista mötet på länge avklarat! känns som jag vart på möten och snackat med folks o sånt grejs dagligen de senaste veckorna, haha
ahjaaaa, hur som helst!
nu är allt helt klart iallafall och jag börjar jobba/praktisera på ute och inne på måndag och kommer va där fram tills jul och troligen nästa termin också om det funkar bra! kommer även gå i skolan varje tisdag, alltså en dag i veckan. kanske blir två dagar senare i höst, vi får se lite. så ja, på tisdag börjar jag alltså skolan igen och det ska faktiskt bli kul! :) så ligger det till alltså!

nuu har det änna blivit lite sol ute och man kan va ute utan att man fryser ihjäl rent ut sagt så hade tänkt att åka ut te hästarna redan nu så har jag det gjort :) lite synd att ingen kan åka med o ta kort för det är riktigt härligt ljus ute med lite dimma o sånt i! hörs seenare!
l bergqvist


lektisen i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0