sjyyk

ingen skola för mig idag, mådde as dåligt imorse så pallade inte åka. så har bara tagit det lugnt, vart grym och fixat min stationära data så nu funkar den också, nice! skulle skrivit ut lite nya kort till tavlorna ja har på väggen för dom börjar bli liite gamla... linda 10 år typ! haha men hade visst ingen färg så blev inget med det.
fått i mig lite mat så mår redan lite bättre så hade tänkt åka ut o pussa på pållarna men kommer ju inte ut eftersom min moppe är uppe hos tobbe, segt.  eller ah, kommer ingenstans alls.
om jag mår bättre sen åker jag nog med tobbe o alex ner o hämtar karrolicious o sen blire väl lite mys oså.
gött seg dag, men är allt skönt det med ibland!
/ linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0