sleeeptime

time for beeed, sovmorgon imorn o sen äre fortsatt chill. har hoppträning på kvällen men vet inte om jag ska vara med, har inte suttit på hästen på två veckor nu o vart i stallet två gångar sen dess, duktigt. tror natha tar lektor och jag möjligtvis jovisen haha, det löser sig iallfaall.
mamma ska även göra lite samtal som kanske lättar upp mitt liv en aaaning oså,  så kanske blir en bra dag imorn.
juust det, sen te helgen har ja hela huset för mig själv! inte ens hundarna ska va hemma typ, hur gött är inte det då. nått som gör att veckan går lite fortare kanske :)
men nattinattti :)
puss linda

 
säg hej till karro och alex, det normalaste paret nånsin! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0