true story

jag tycker de är tragiskt när människor

- går ner sig i skiten, ni får ta ''skiten'' hur ni vill. tragiskt i vart fall!
- jag tycker det är tragiskt när människor är uppmärksamhetskåta o gör bort sig, stackars människor
- när folk inte kan ha sin egna uppfattning om personer, utan lyssnar på vad andra tycker o tänker om någon
- det är tragiskt när människor har så dåligt självförtroende att dom sänker andras,

denna listan har ja klurat på hela helgen, kommit fram till en aning bra lista om ja får säga de själv ;)
har iaf kommit hem från en toppen helg med älskling, bara tagit de lugnaste igår o idag. gått o plockat lite, lagat mat, städat, handlat lite osvosv. så nu ska ja snart lägga mig o sova utan honom, och tagga ännu en skoldag me min bästa jenkaan ♥ får la hinna ta lite bilder på va ja har på mig imorn, om ja nu orkar göra mig i ordning, en annan femma. men vi hörs imorn hörniiii, puss
km

lite bilder från helgen som varit


ego bild hos antonnnnn


lördag, mys me katterna




knepig katt


seg.se


söndaskos me tindra,


sen tappa älskling upp ett skumbad me massa tända ljus, hur gött som helst
världens bästa pojkvän har jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0