träningsväärk svar ja

sådär, nu va typ dagens planer klara! göttans :) va hos meinen kleinen läkare och fick medicin, de va det jag trodde så nu slipper ja den hemska smärtan! underbart! o sen cyklade jag till rådahallen i blåsten läs stormen o trodde seriöst jag skulle dö! aah, kan ju säga att jag har tränat för en hel vecka nu! ahja, fick lite vardagslyx som vissa kallar det men enligt mig äre bara tortyyr :) köpte även med mig en sallad hem, dock var den jävligt äcklig, men ändå de e ju tanken som räknas! ehe, så nu ska jag skämma bort mig själv o slösa lite för mycket pengar genom att beställa lite kläder o sånt från nelly :) niceniceee!
men ah, tjingeling!
linda


haha 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0