-

redan hemma från dagens tävling, och drar bara ett stort streck över den också.
red en 110 o lektor va nolla som vanligt, fick dock ett "stopp" i omhoppningen, missuppfattning. så fyra fel där då men.
strök mig sen i 120.

valde att rida på bett idag o han va så sjukt tjaffsig så jag vet inte vad, o det lika med att jag inte fick nån kontakt elr något. så jag red så jävla sämst, skämdes verkligen när jag red ut från banan o kommer göra det resten av livet. dock såg det lite bättre ut på filmen men känslan var hemsk.
stör mig så jävla mkt på att jag har en häst som är så jävla snäll o hoppar ALLLT jag styr på hur fel vi än kommer o river aldrig så egentligen kan jag bara sitta där uppe, men jag rör till det så mkt o gör allt så komplicerat o bara förstör rent ut sagt. har nog aldrig i hela mitt liv vart så besviken på mig själv som jag är just nu.
jag har en häst som är en på miljonen, det kan ni fråga vem som helst. men jag bara förstör.
resten av veckan ska han bara jobbas från backen så han slipper mig på! ska ringa vetrinären oxå så han kommer o tar hans tänder. mest besviken är jag att jag har en häst som ligger i toppen o utan någon träning alls gör klockrena omhoppningssvängar o vill vinna, men jag bara sätter mig själv och hästen i så jävla jobbiga lägen hela tiden istället för att bara rida som jag alltid annars gjort.
ahja, lektor är det bästa jag har och även fast jag vill ge han till någon som kan rida så är jag för egoistisk för jag skulle aldrig klara mig utan han. så jag får väl helt enkelt bryta ihop o komma igen o lära mig rida.
linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0