dagens problem

vet inte vad jag ska ha för bett på tävlingen imorgon?!

hela vintern red jag o tävla med hackamore, sen bytte jag tillbaka till vanligt Dbett som jag haft innan o sen till vanligt tredelat.
har alltså ridit på tredelat sen iaf i februari men han börjar bli så jävla tjaffsig i munnen nu det senaste o troligen behöver han raspas då han inte gjorde det senast för då var han fin i munnen.
har ridit på hackmore dom två senaste dagarna nu och han går perfekt, saken är att jag inte hoppat han på det sen tävlingen den typ 2/11 förra året.

så nu när han är lite mer på igen vet jag inte om han bara kommer hoppa på fart o lixom "ta bettet" o göra lite som han vill o inte sätta under sig på samma sätt, hmmmm
jag behöver hjälp för jag har bestlutsångest haha
linda

edit: fast red visst förra tävlingen med Dbett, hmm fan va rörig ja är haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0