envisaste hästen i världen

har världens absolut finaste men envisaste häst! <3
 vissa dagar tror jag faktitkst jag är kär i han.... haha
så jävla fin var han idag, tänkte rida på vägen brevid för det är säkrast så när ingen annan va med. dock va han så pigg o bara skulle ut till asfaltsvägen så skritta bort på den en bit o skulle sen vända för att slippa att han bråkar, jo vad händer? hästkräket SKA inte tillbaka mot stallet, haha alltså hela ridpasset bestod utav att försöka vända hem, haha. alltså, han är fan den envisaste hästen jag vet. alla hästar vänder hemmåt o är svinpigga påvägen hem, lektor däremot är svinpigg påvägen bort o total vägrar vända hemmåt haha.
det sluta med att jag inte fick vänt han på något av alla tusen ställen jag försökt, så jag fick hoppa av o gå med han hem för att komma till stallet haha.
imorn lär ja ju få rida ett bra tag för o få bort all energi på den lilla pållen^^
ne, nu ska ja göra mig iordning o sen drar vi till trollhättan.
puss linda


puss på min finaste kille





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0