gams

idag var tanken att jag skulle hoppat men bestämde mig istället för att löshoppa då linda inte var med och jag känner att jag behöver hjälp när jag ska lära han hoppas under ryttare. tyvärr hade vi två longeringslinor och 2 hinderstolpar, så på detta byggde vi våran lilla löshoppningsgrej.. det resulterade med en häst som inte fick tillräckligt med sats och en springades karro efter varje språng som fick plocka upp gammon igen, haha. vi gav upp rätt fort och jag försökte rida barbacka en stund, haha ja de va inte de enklaste jag gjort men några steg i trav gick allt! fick dock inga filmer/bilder som blev sådär jätte bra då jag skulle hinna med detta samtidigt som jag skulle jaga på honom, men jag fångade en bild från ett videoklipp


ett mer eller mindre jämfota över detta hinder, ser förjävligt ut
men hästen har kapacitet, de vet jag.
duktiga pålle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0