gooooooooodnight

nu har jag suttit och gjorta några tidsinställda inlägg till er imorgon så behöver jag inte ha någon ångest över att jag inte uppdaterar så mycket imorgon kanske :) haha. är helt slut efter dagen och ska bli riktigt skönt med en låååång sovmorgon imorgon. efter jag tagit den ska ja färga fillus hår och sen vidare till stallet på en ridtur, funderar på att kanske rida ner till vattnet o kolla lite? hon som har paddocken hade varit nere en sväng idag så blev lite sugen :) annars ska han få sig en rejält tvättat svans, man och kanske hela han? who knows! nu ska jag lägga mig och kolla på ponnyakuten sen stenslockna i sängen! :) godnatt!
km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0