hemma redan

yes, är redan hemma från jobbet faktiskt! dock inte frivilligt utan mådde så jävla dåligt rent ut sagt o fick springa till toaletten flera gånger för ja va så nära på o spy. helt yr o febrig är jag också så fick gå hem helt enkelt för första gången typ! det är en sak jag aldrig gör o det är att va hemma från jobbet, men här står ja nu haha
ahja, ska försöka få i mig lite mat o sen lägga mig framför tvn nerbäddad resten av dagen o försöka piggna till.
förhoppningsvis är mamma snäll (som alltod) o longerar lektor idag istället för mig. för minsta lilla jag rör mig blir allt värre, haha
ahja men vi hörs senare helt enkelt om jag lever, heheee
linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0