holland

var ju i holland för nån månad sen o har helt glömt av att lägga upp bilder från det.

var ju där på inköpsresa med jobbet, gick sjukligt mycket, åt hur mycket mat som helst, hängde med gubbar som va kompis med kamprad o massa sånna folk, drack öl, va på massa pubbar, hamnade mitt i en karneval, drack en masssa kaffe, drack baileys coffee, åt cupcakes, o gick ännu mer, åkte båtsightsing o köpte massa grejer inför jul. haha
nä men det var en sjuk upplevelse o jag saknar det verkligen! hade huuuur kul som helst :)
här kmr några bilder som fredde tatt, har massa kassa mobilbilder jag som ja släger upp ngn gång oxå.
linda


på ngn uteservering på em :)


i ett karnevaltält, 2 meter utanför vårt hotell haha
en bit bort var det världens bargata med huuur många barer som helst o det var smockfullt överallt. någon som är på att dra när det är karneval nästa år där? ;)


300grams köttbit med en miljon tillbehör till på nån lyx resturang


lååång båttur i solen


på nån stor blomstermarknad


mer mat på nån argentinsk resturang


mmmmh

väldigt få bilder av alla miljarders som tog men de va dom jag fick skickat till mig ;D
ska se om ja kan slänga upp lite mer nån dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0