i'm alive

anledningen till att jag inte bloggar är för att jag har verkligen ingenting o komma med. är oftast i stallet själv och har då ingen som tar kort och sånt, och det känns så jäkla tråkigt att blogga utan nya bilder osv. men ska försöka bättra mig o få me mig nån ut i stallet som kan ta lite bilder och så :)

träningen igår gick bättre än sist iallafall, han förstår mycket bättre nu men man får driva för glatta livet vill jag lova! men det kommer nog bli bra när han får lite bättre kondis och sånt dära. min gamsi ♥ idag har det bara varit lugnt, och har faktiskt varit ute och gått en sväng. vilket underbar väder det har varit idag, helt ljummet i skuggan till och med. hittade massa massa blåsippor också, shit va mycket. våren är här! :) imorgon är det dags för skolan igen, sista veckan innan lovet. ska även rida gammon imorgon och så. men skriver lite senare och kommer med några roliga inlägg ;) nu blir det tacos!
KM


bästa vännnnnn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0