majpokalen

anmälde precis mig & lektor till majpokalen 2011!
lite tråkigt att vi får åka upp fredag o endast tävla lördag/söndag bara men. hade gärna åkt redan på torsdagen som förra året!
men har även anmält till våran första 130cm! inte säkert vi startar det men går alla tävlingar fram tills den bra så äre inget o vänta med längre ;D pepppp!


var alltså uppe i norrköping på samma tävling i maj förra året, då gjorde jag och lektor våran tredje tävling, vår första utomhustävling, vårt första meeting, våran första nationella & samtidigt debuterade 120! haha
dock nollade vi våran första 120 även fast det såg ut som hej kom och hjälp mig, dock var vi ensamma om det o det är riktigt grymt på den nivån så jag var ganska glad ändå kan jag säga haha.

här kommer en film ifrån rundan:


här ser man rätt tydligt att han hoppar på fart o längd istället för styrka och höjd som han gör nu.
dock överhoppar han sig som fan istället nu haha




näästan ett år sedan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0