shopppat

godmorgon! sitter upp i åsensbruuuuuuuk o ska snart gå ut o sätta mig i solen =) ska bara rota fram något att äta lite först, är rätt hungrig. sen ska ja färga filles hår, eller ja, de beror på om hon kommer hit upp eller om jag fixar skjuts ner till mellerud! sen blir det stallet ikväll och rida mitt hjärta :) har även shopppat en biljett till kil imorgon, ska till linda o jonathan =) rida starren (?) och lång prommis oså, hon har planerat allt i minsta detalj! ne nu skriker solen (och katten?!) som fan så får väl lämna plåtburken nu då! puss
km


såg att sandra la ut en jätte fin bild på mig på hennes fb, så här har ni
sandra 14 år har nyss upptäckt push up o urringning, o inte för o tala på den snygga bakåtslickade luggen! ;)
puss på dig böjje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0