sundaaaaay

hej i galoppppen! har precis anlänt till sängen och är riktigt trött faktiskt. vart uppe vid 10 tiden idag tror jag, käkade en redig frulle och åkte iväg med mor och far. första hållplatsen var bomässan i vänersborg, inte mycket o hurra för. va typ bara ute spa and so on. sen rulla vi vidare mot överby. hittade knappt någonting, det är som är ''inne'' nu är typ magtröjor, som är något av de fulaste ja någonsin skådat. så blev ett par jeans, ett par byxor med högmidja och en stor stickad tröja! tack mamma ♥ när jag kom hem åkte jag direkt ut till stallet och fixade. gammon fick stå idag så jag ställde ut han på gårdsplanen och tvättade benen vilket man får göra typ varje dag då dom ser ut som stora lermonster när dom kommer in! snälla sol kom o torka upp allt nu :) kvällen avslutades med käk hos svärmor och big brother med alex. ett perfekt slut på en helt okej vecka! nu ska ja kolla nått avsnitt av greys o sen lägga mig o sova. puss o gonatt :)
KM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0