terräng bilder

kikade in på linns blogg o såg hon hade lagt ut lite terräng bilder o kom på att jag oxå har några från en träning! lite roligare att se på kanske :)

det här är alltså bilder från en av flera terrängträningar faktiskt. just denna träningen var för claes som jag tkt om grymt mkt! tränade även för en som hette jenny som även hon var jätte bra! jag har faktiskt fälttävlandskort på ponny o får alltså lov och tävla de! tog kortet o gjorde terrängprovet med typ bruten svanskota dock, haha kan säga att ja hade ganska ont! dock blev det aldrig av att jag tävlade de när red ponny tråkigt nog. har till och me sånna här nummerlapps grejer man har på sig o massa sånt, haha

som sagt, jag o min förra (känns lika fel varje gång o skriva de) lilla pålle jovi nångång! :)






han rev typ aldrig så kommer han o river ett 80 hinder typ, haha










































ser inte så ut men dehär va ett stort hinder på 110 typ o jovi gör det han gör bäst o bara klipper det som ingenting när alla andra hästar stannade o hade sig. vi va även den enda ponnyn som fick testa högre hinder för han tkt jovi va så grym ;)



uuuuuunderbara tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0