tuggar lite grus oså

HAHA, åkte på en så rolig avåkning förut.. petar lite grus oså i käften än, mums. hehe neeeeerå! men gams och ja hoppade idag, gick jätte bra och han gick sjuuuukt bra. hoppade rätt snällt tills han börja springa åt sidan, fick jävlarannama i mig o styrde på o han kom fel, rättade till sig o hoppade de jätte snällt.. bockade och där låg jag på backen. allt gick bra, gams hade ångest o stod o buffade på mig tills vi åkte hem. jag har lite ont i ryggen o blir lite småyr men ingenting mer än så : ) dags o inskaffa en ridväst nu tror jag. nu ska ja upp till åsen, big brother och däckmode. ullared väntar imorgon! bilder från avåkningen kommer, så håll utkik ;)
KM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0