varmt o skönt

vilket jäkla väder vi har fått ellerrrererer! suttit ute i solen en stund idag, varit på golfen o käkat jäkligt go mat. åkte ut till stallet och tog mig en skrittur med linda. hemma o mellanlandar innan käk hos svärmor igen, känns som de ända ja gör är o käka :PpppPpppPpPpp imorgon kommer hovis på morgonen, gammon ska bli fin om fötterna. jag ska till tandis och får se om jag åker till skolan efter det, bussar o sånt är jäkligt bra på o att krångla. i vilket fall så SKA linda me mig ut o hjälpa mig med hoppningen imorgon. sen ska ja på en lång prommis imorgon också, har alldeles för mycket hull på maggggen. hörs senare ikväll med bilder oså från helgen! :)
puss km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0