back to buisnessss

har inget o deppa ihop för egentligen utan allt e egentligen väldigt väldigt bra just nu.
har iallafall haft en underbar helg, myskväll i fredags o sen igår var det kräftskiva i åsebro! sjukt grym kväll!
har även vart ensam hemma hela helgen så vart duktig o tvättat o grejat innan jobb o massa sånt som aldrig händer lixom haha. även kört en massa bil, åkt i partyvanen och sjungit massa dansbandslåtar, gjort en walk of shame, skrattat åt alla underbara människor som försökt lära mig hur man äter kräftor, sovit borta hela helgen,  myst lite med backen som gav mig fina blåmärken, skrapsår på händer o svullna fingrar, haha och framför allt umgåts med världens bästa kompisar.
har lite bilder från igår men glömde kameran i verres väska så tar nog ett tag innan ja får tillbaka den!

annars har ja precis fått på mig lite andra kläder o o tvättat bort sminket o väntar nu på lite mat.
sen ska ja ut och rida lektor och sen bort o rida rudolph. älskade pållar
och ikväll verkar de bli lite söndagsmys med mat o film oså, chillchill
och de bästa av allt är att jag är ledig måndag o tisdag. underbart!
linda


mitt orangea lilla hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0