Dags att bädda ner sig

Klockan är över 22, jag borde nog sova om jag ska orka med skolan. Haha! På tal om inget, men tänkte lite nyss och kom en grej. När man köper nya grejer, typ som kläder - så blir man mycket mer motiverad att gå till skolan :D Varför är det så? Jag längtar efter alla mina nya kläder! På tal om inget igen, så gick mina ridstövlar sönder idag. Är såhääär nöjd, för jag vet fan inte om jag har råd o köpa nya? Jag vill ha ett par dyra, snygga, kvalités stövlar. Hitta ett par Sarm stövlar idag, som hade kostat 7000 o priset nu var 1900, med min vanliga tur så fanns dom bara i strl 41-42.. Och ni som undrar va som hände me Bocaj stövlarna så drog lönen iväg förra månaden och jag hade inte pengar att lägga ut nästan 3000 på stövlar! Funderar kanske på ett par såna nu, jag får se hur det blir och vad jag får råd till.

Haha lyckas alltid komma in på hästsnack så fort jag ens börjar.. Får ge mig nu! Ska gå o borsta tänderna, lägga fram kläder till imorn och lägga mig under täcket.. FÖRRESTEN, imorgon kommer detta mongo


.. Och hans mongo till mor hem! Åh vad ja har längtat efter dom ♥
Natti!
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0