Dp

Gick bort till gärdet förut, han var riktigt fin idag. Red han mest i låg form och mycket bågar och voltar. Mycket för att han lite svårt att sväng och blir ibland som en korv, kan ju vara charmigt det med ibland men kan alltid vara en fördel att kunna svänga ;) Han var pigg och framåt och arbetsvillig som vanligt. Men nu får han stå tills hovslagaren kommer, vilket jag inte har en aning om när han gör för jag får inte nån tid och han har gått över 9 veckor nu. Alla fyra skor är lösa och han har tår långa som gör att han snubblar värre än nått, jag är JÄTTE nöjd! :):):):) inte.... Menmen, nån gång kanske han får sig ett par nya dojjor och då får jag vara tacksam för det då!
K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0