dressyrtävling till helgen!

till helgen drar allsvenskan igång o det vankas lagtävling! i dressyr..... haha
men det ja tänkte säga är att mina starttider är i förklassen 12.40 o sen i lagklassen rider jag allra sist vilket är typ 19.30!!! alltså, fyfan va segt! :( haha
finns absolut inget tråkigare än att kolla på dressyr en heeeel dag!

nu kommer jag ihåg hur jobbigt det var förr med lagtävlingar när man var hemma runt 12 på natten varje söndag o vart iväg sen kanske halv fem på morgonen...
har heller dock ingenaning om vilka de är som rider i mitt lag, rider ju för NHSK o ja har absolut ingenaning om dressyrfolket där! menmen, blir säkert bra! haha
ni får iallafall önska mig och lektor lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0