Helt schlut

Gud min kropp och mitt huvud måste verkligen vänjas med att stiga upp tidigt på morran, detta går ju inte!! Och vädret gör det fan inte bättre ska jag säga er.
Lite om passet Natta red på Gammon idag då! 
Hon verkade helt okej nöjd iallafall, och Gammon såg verkligen jätte fin och jag tror hon fick igenom honom ordentligt också, såg så ut. Han flyttade så himla fint i både skritt och trav, och hade stor mastig galopp. Hur fint som helst såg det ut =) Blev änna tårögd där ett tag, tänk att den fina står bara några minuter ifrån mig :)


Har precis tagit mig ett par kvällsmackor, sent jag vet men nöden har ingen lag så att säga =) Ett glas juice fick det bli till också. Imorgon är det frisör hela dagen i skolan, och vid 2 tiden ska vi pröva ut studentmössor, åååh vad jag längtar. Ska bli så jääkla kul, åh studenten NUUUUUUUUU!
K
En vanlig skoldag, med ett av alla cpn jag umgås med.
MYCKET normala vänner, men MYCKET älskvärda sådana också
mina skönheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0