Home alone

Tjululululuuuuuululululu. Precis kommit hem efter jobb, stall & kvarnkullen.

Gjorde ju min första dag på ute & inne, var jätte kul :) dock blev jag ap dålig i några timmar.. Yr, illamående och helt skakig.. = dåligt med mat. Hade käkat 3 mackor på hela dagen så ja, men det gick bra efter en stund =) Åkte ju också ut till stallet vid halv 11 och hade räknat med att hovis skulle komma då, men icke. Så fick åka tillbaka till jobbet tidigare! Efter jobbet åkte jag hem, käkade lite mat och åkte ut till stallet. Där stod min lilla, en aning groggy och med nya fina fötter! Ibland är det skönt att ha självgående hovslagare också ;)

Åkte till kvarnis nu efter stallet, köpte morötter och dipp och loka päron, mmh. Och heeeeeeelt ensam är jag också. Pojkvännen super som vanligt och mamma & pappa är uppe hos min morbror =) Skönt och vara lite själv också, inget tjat, bara helt tyst.

Imorgon bär det av till torp, ska handla nya grejer till sadeln. Stigläder, stigbyglar och sadelgjord. Sen blir det ett träns också! Kommer troligen hitta miljoner andra saker också, haha.
K


Bästa vän, du sviker aldrig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

som vanligt de gör han, synd att de bara är vi som ser de och han säger att han inte alls gör de "ofta" Kom och måla och shoppa med mig i karlstad smöööla

2011-08-27 @ 09:25:49
URL: http://linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0