I'M BACK

... Haha för tusonde gången kanske? MEN jag kan göra er lyckliga med att säga att jag är ledig en h.e.l vecka framåt. Så jag ska försöka ge er så mycket update det bara gå, plus att snart börjar skolan = dator = massa mer bilder än vad det har varit denna sommaren.

Under veckan har detta hänt:
I måndags var det hoppträning, Gammon var slö och inte alls så sugen men hoppade som en gud på vissa hinder. Visst segade han i början men det fick sin fart och han utvecklas bara mer och mer, så fantastiskt roligt. Kommer dock dra ner en del på min ridning så han bara går 3 dagar i veckan för att spara på all energi han har! Vilket jag hade planerat denna veckan också, så han stod i tisdags och onsdags, så var tanken att han skulle gått i torsdags, men då ringde Lizette och då kom vet. ut och vaccinerade så han har stått hela helgen förutom idag då han fick longeras lite lugnt. Imorgon ska jag rida ut en sväng tänkte jag om vädret tillåter.

Annars har jag jobbat lite grann och sånt där. Imorgon vankas det personalferre med vita gängen, på onsdag kommer massören och ger Gammon massage och på lördag blir det kräftskiva hemma hos Larsssa så det blir en bra sista vecka innan skolan drar igång. Förhoppningsvis kirrat praktikplats om jag har tur, eller ja.. Freddefish har kirrat praktikplats mer eller mindre, så jag hoppas jag får platsen. Helt okej arbetskamrater isåfall!
Nu ska jag ögonshoppa lite, haha farligt men fruuuuuuuktansvärt roligt.

FÖRRESTEN
Är det någon som vet vart jag kan hitta en sånhär jacka?!


Ett år senare så har jag fallit för dessa snygga jackor. Och tro fan att dom inte finns nånstans då....
Nu ska jag hämta en glass i frysen, tända lite ljus och mysa med min älskling.
- KM

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej!

Såg att du ville sälja ditt limegröna scapa :)

Undrar om det är kvar,

och isåfall är jag JÄTTE JÄTTE intresserad!

Priset spelar ingen roll !

Mvh :)

2011-08-14 @ 22:26:22
URL: http://swedenjumpers.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns snygga på hm för 400!

2011-08-15 @ 16:43:51
Postat av: Karro svarar

Länk?

2011-08-16 @ 00:54:12
Postat av: Anonym

tror inte dom finns inne på deras hemsida, men va inne på överby igår & där fanns de liknande :)

2011-08-16 @ 11:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0