Magkatarr

Tror jag flyger in i väggen snart, har fruktansvärt ont i magen = magkatarr. Imorse låg jag i fosterställning i timmar, mm fan vad härligt.. Ringt läkarn nu iaf så ska upp till apoteket snart och hämta de, hoppas det hjälper nu bara. Tänkte åka ut till stallet iaf om en stund om det släpper lite dvs och få det gjort för idag. Har lust och dra ut en sväng men idag ska han få vila!
Ska även skicka iväg lite paket idag, ett från gina, ett från ellos och sen skicka iväg min iphone på lagning, jag sörjer redan. Ska försöka leta reda på mammas mobil som hon hade innan hon skaffa iphone, den är iallafall någorlunda okej. Happ ne, ska försöka få tag på tele2 så hörs vi sen!
K

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Karolina,



Vi på Tele2 hoppas att du fick hjälp med hur du skickar in din Iphone på service. Om det är en Iphone 4 du har idag kan vi givetvis hjälpa till att skicka ett simkort i vanlig storlek till dig så du kan använda ditt abonnemang under tiden.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-09-05 @ 16:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0