Måndag, tandläkare, pass, hungrig maggge

Tjenamoss! Är otroligt jävla trött, fick kliva upp typ.. 9 imorse! HAHA, fy hur ska det gå för mig imorgon tro? For till vänersborg o spände tandställningen, åkte till trollhättan och skulle fixa pass. Tror ni jag ens fick ansöka? - NEJ. För tydligen så var båda föräldrarna tvugna och skriva på ett papper och blablabla, blir så trött. Så får åka upp nu nån gång i veckan o fixa resten. Kommer väl utomlands i februari nästa år om jag har tur.... ;)

Ska snart käka middag, kanske kolla lite på pll och åka ut till min snygging i stallet o greja massa med han innan jag åker iväg på träningen. Sandra skulle hänga med tror jag och fota så kanske kommer bilder i veckan när jag får tillbaka min dator ifrån skolan.
Puss, karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0