Ojoj, smider stora planer

Har suttit och kollat på massa olika hemsidor nu och börjat planera mitt lilla renoveringsprojekt i lägenheten..

B
adrummet blir nästan det samma, vi har just tagit ut badkaret och fixat duschdraperi istället, ska bara köpa golvlist så vi slipper simma runt i badrummet när vi har duschat. Jag ska försöka hitta en snygg spegel och en hylla och sätta på väggen istället för det fula badrumsskåpet (snott från fredrika), sen ska det även komma upp en vit ''fiskarlådahylla'' på väggen där jag ska förvara handukar och lite smått o gott. Hallen vill jag ska få behålla sin lattefärgade tapet och sin stil, istället för att tapetsera om hela hallen så ska det tapetseras där katten har rivit så jag hoppas INNERLIGT att jag hittar rullar med samma färg som den i hallen så vi kan tapetsera där i samma färg. Sovrummet vill jag också ska få behålla sin ljuscremefärgade tapet, dock kommer den röda fond vägen ersättas med någon annan fin tapet. Sängen kommer målas vit. Vardagsrummet, kommer bli creme-vitt med en snygg väggdekal och vita möbler. Förhoppningsvis blir det nya soffor också om det blir som planerat! Köket, blir det en fondvägg med häftig tapet som kommer göra hela köket lite coolare. Vita köksmöbler, en ny matta och några hyllor och böcker kommer pryda vårat lilla kök så fint så.

Så käre gud, låt min lilla lön räcka till allt detta. JAG BEEEEEEEEER!
Och jag lovar att jag ska ta massvis med bilder om alla mina planer går som planerat!
Nu inväntar jag att john blund ska komma och göra mig trött så jag kan krypa ner bredvid mina hjärtan.
Godnatt på er :)
/Karro


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka planer! men om ni ska byta möbler i köket, vill jag ha mitt köksbord plus stolar tillbaka! :) Tack.

2011-08-15 @ 14:48:43
URL: http://Linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0