PROBLEM

Åh käre nån, har sånt problem med alla dessa sadlar. Sadeln jag pröva idag var helt ok att rida i, väldigt bekväm. Dock var den (självklart min vanliga tur) jätte sliten på vulstern, och även på kåpan längre bak. Och för denna sadeln ville makeriet ha 2900. Backade rätt fort där, tyvärr. Hittat massa på hästnet, men jag vettetusan om jag vill slänga ut pengar på en sadel med märke jag aldrig i min livshistoria har hört talas om. Gillar ju stübben väldigt mycket, och vill helst ha en stübben. Lizzan kan sälja sin, men jag vet inte om jag har råd att lägga ut dom pengarna.. Finns en bra i stallet, men den är svart.. Och jag vill ha brunt... Usch vad jobbigt detta är :( Har ni tips på något bra sadelmärke?
Karro


Kommentarer
Postat av: Carro

Henri De Rivel sadlarna är super bra, brukar ligga mellan 3-5 tusen på blocket, hastnet etc. och de sadlarna är ofta riktigt fina. Har själv haft en och skulle inte tveka på att köpa en ny om jag hade behövt en. Värd varenda krona!



http://www.fyndtorget.se/annons.php?id=95000

2011-08-17 @ 23:43:30
URL: http://equiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Prestige Paris är en fin sadeln, hur bekväm som helst!

2011-08-18 @ 03:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0