Sad

Känns rätt sjukt att sluta på vita, troligen blev detta den sista sommaren också. Jag trivs med alla människor, men jag pallar inte stressen på något sätt. Är helt slut i huvud och kropp efter denna sommar. Kommer sakna gänget där nere, Jenny & Erika från Göteborg & Trollhättan, som man knappt vet om man träffar något mer? Emelie, Jacob, Jessica, Erica, Elin, Alex, Dan, Julia.. Visst bor dom i Mellerud, men vi har noll samma umgänge så det blir inte samma sak, känns konstigt inom mig på något sätt. Hoppas man kan dra ihop gänget nästa år igen, årets gäng. Det var bäst ♥

Från det ledsamma, till något roligare. Förhoppningsvis bokar jag och Linda resa inom kort, jag LÄNGTAR!
VÄRME, SOL, BAD
Inväntar Blund idag med... Hörs imorgon =)
Karro


SKA ALDRIG MER SÄGA ATT MITT HÅR ÄR KORT NU!!!!!!
go mat förövrigt

Kommentarer
Postat av: emelie

söööööööööte karro PUSS <3

2011-08-19 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0