Stallig dag

Tjo! Precis käkat frulle och ska snart dra på mig stallkläder och åka ut till stallet. Lizzan kommer med en sadel jag ska pröva, och efter det kommer massören. Surt att vädret är typ sämst? När jag åkte in till Mellerud imorse med Alex så var det typ världens goaste morgon, ville sätta mig en stund på trappan. Men ska ju vara så prompt jävla lat och lägga mig och sova igen, och nu när jag vaknar är det mulet, blåsigt och regn. LIFE ♥

Efter stallet ska jag iallafall åka upp till resebyrån :) Kvällen blir nog lugn antar jag. Fan vad segt det känns att inte jobba typ, har verkligen i.n.g.e.n.t.i.n.g att göra på dagarna.. Hörs senare med lite bilder och sånt förhoppningsvis!
Karro


SAKNAR MIN SYSTER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0