the hard life of l bergqvist

alltså ja kan va den dummmaste någonsin
har vart helt säker på att ja ska jobba denhär lördagen, va ute o festa igår o kom inte i säng förens högst tre timmar innan ja skulle upp. tvingade mig upp imorse så att ja hade skjuts hem innan alla åkte. sov i tjugo minuter o tvinga mig ännu en gång upp för o orka duscha o allt, så nu sitter ja här färdigsminkad o får för mig att kolla på schemat. och gissa vad?

det står att jag inte ska jobba idag!!! haha faaail
dock står det på julischemat som fortsätter några dagar in i augusti att ja ska jobba, men på augustischemat står det att jag är ledig.
så nu sitter ja o väntar på svar från chefen om ja ska jobba eller inte idag, haha
jag orkar inte med mig själv haha
ahja, får se om de blir jobb eller inte idag då!
linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0