Träningen

Gammon skötte sig som vanligt klockrent! Framridningen var katastrof, här var Gammon som en sten ärligt talat. Gick inte o arbeta han för fem öre. När vi börja hoppa så var han riktigt fin, tog för sig av hindrena och jag la han väldigt bra idag, så det är jag väldigt nöjd med! Sen skulle en bana hoppas, det blev bara kaos. Dom två första hindrena helt.. okej ändå. 3dje vägrade han 2 gånger på. Den låg i en sväng och vi kom helt fel på det, han blev förvånad och jag likaså. Sluta med att Nina la ned det hindret och då gick det bra igen =) Resten av banan gick åt helvete ändå, jag var för spänd och red som en kratta. Svängde och hoppades på att han skulle hoppa typ.

Det är det värsta med mig, om någonting går fel. (Vägrar, springer åt sidan), så blir jag så himla uppskärrad och feg. Det är fruktansvärt jobbigt, för det är i dom lägena Gammon behöver någon han kan lita på. Sista hindret, hoppade han klockrent på. Vi kom ändå över en bana på 60-90 cm och han kämpa ända in i slutet. Han är så fruktansvärt duktig :) Väl hemma fick han massa mat och fick stå inne lite innan han släpptes ut. Under tiden åkte jag och Annelie tillbaka och kollade på Linda & Natta.

Nu har jag kommit hem, tagit mig en dusch och käkat mackor. Mumssss! Har börjat kolla på ett pll avsnitt och ska snart fortsätta se klart de. Imorgon ringer klockan 05.45 så jag hoppas jag somnar i tid idag.
Godnatt på er alla!
K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0