Trött tjej

Ligger och har ångest över hur jag spenderar mina pengar.. Bara idag har jag shoppat massor, mediciner till häst o katter, nagelstärkare, askfat, bokstäver osv.. Plus att jag har räkningar på några tusen, hehe. Kläder, hästmassage och ett par benskydd. + Att jag ska betala skorna imorn. Jaja, så får det vara, välkommen till vuxen livet Karro.

Ska iallafall skicka tillbaka pippitröjan då den inte alls satt bra, och sen hade jag råkat beställa 2 st likadana örhängen. Imorgon ska jag göra min första dag på Ute & Inne, trevligt! Börjar med att göra stort intryck och sticker iväg ett par timmar på dagen för att vara med när hovslagarn kommer. Ja ni läste rätt, dom kommer imorn!! Himla skönt :) Dags att få lite skönhetssömn.
K


Ni ska inte tro att han inte kan hoppa ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad har du för massör? Min har slutat.

2011-08-26 @ 07:54:07
URL: http://equiss.blogg.se/
Postat av: karro svarar

Bästa anki såklart! :D

2011-08-26 @ 20:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0