ut o rida som vanligt

vi stensomna vid tio igår och ja vaknade lite snabbt vid halv sju imorse men somna om o vaknade halv tolv... haha
herregud. kom iallafall precis hem för en stund sen o ska få i mig lite frukost o sen bege mig ut till lektor o göra ngt med han o sen åka vidare till rudolph o rida henne :) tror de va prat på att vi skulle tilll nuntorp men vi får se!
får se om jag tar med mig kameran eller icke!
har btw köpt en ny filmkamera!! finaaally, så nu kommer de komma filmer från träningar o tävlingar som förr ;D
dock väldigt surt att vi inte har lektors första tävlingar filmade iår då han gick som en klocka!
linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta va Rudolph är för häst :)

2011-08-18 @ 13:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0