why not

Brukar du vara nervös när du ska tävla?
Litegrann, var mycket mer nervös när jag var yngre. Brukade vara nervös för att ramla av, glömma banan osv. Nu har jag gjort det mesta pinsamma missar på banan och vet att det är faktiskt inte så farligt...
Rider du hoppning eller dressyr eller fälttävlan?
Hoppningen ligger mig varmast om hjärtat, även om jag i princip bara tränar dressyr. Älskar att hoppa terräng men har inte startat någon fälttävlan (än..)
Har du hästarna hemma eller inackorderade?
Hemma, ser in i Itas box från min säng :)
Var brukar du köpa din ridsaker?
Varierar. Falsterbo och Scandinavium mässan är favoriter.
Vilket är ditt favorit märke när det gäller utrustning?
Dy'on och Glen Gordonträns i mitt ♥
Vad hette din första häst, eller sköthäst?
Sköthäst hette Toy
Hur högt har du hoppat?
130 - 140 cm
Vad hette den första hästen/ponnyn som du trillade av?
Priffe, en fjordhäst på ridskolan
Vad hette den första egna hästen/ponnyn?
Isabell
.
Hur gammal var du när du satt till häst första gången?
4 år, på ponnyridning i Borås djurpark
Havre eller färdigfoder?
Har havre nu, men färdigfoder är väldans smidigt
Har du radio i stallet?
Ja, ett måste när man mockar!
Om egen häst bor den i lösdrift eller stall?
I stall
Vad är det för färg på stallet?
Utanför hederlig falu rödfärg, inne i stallet är det vitt och grönt
När red du barbacka senast?
Typ 2 veckor sedan
Har du fött upp någon egen häst?
Jag och jag... Men är delaktig i en uppfödning - Faloma
Brunt eller svart läder?
Svart
Bling eller retro?
Får väl bli retro. Tänker inte blinga inte mina hästar. Har en förbygel med 5 glitterstenar på, där går gränsen.
Vad är finast? Välansat eller vildvuxet?
Beror på häst.
Föredrar du ridstövlar eller skor och shortchaps?
Chaps
Vad är din hästs smeknamn?
Anahita kallas för Ita, Tango kallas Bompa och Muscot kallas Musse eller Bakterien
Har du vunnit någon tävling? Vilken gren?
Ja, hoppning
Har du ridit med pessoabett någon gång?
Ja.
Rider du med pad?
Ibland
Har du en utprovad sadel?
Jajamen
Vad har du för transport?
Cheval Liberté
Favoritfärg på häst?
Svart
Nu har morgondimman äntligen lättat - dags att gå ut och göra lite nytta.
Brukar du vara nervös när du ska tävla?
oj, har inte tävlat på flera år.. men när jag gjorde för så var ja de =)
även om det bara va klubbhoppningar, haha..

Rider du hoppning eller dressyr eller fälttävlan?
föredrar allting, kombo av allting liksom

Har du hästarna hemma eller inackorderade?
inackorderade

Var brukar du köpa din ridsaker?
hööks oftast

Vilket är ditt favorit märke när det gäller utrustning?
gillar de mesta, men whitaker gör väldigt mycket snyggt =)

Vad hette din första häst, eller sköthäst?
haha rasmus tror jag en tjock shettis

Vad hette den första hästen/ponnyn som du trillade av?
dito!!

Havre eller färdigfoder?
båda

Har du radio i stallet?
jadå

Om egen häst bor den i lösdrift eller stall?
schtall

Vad är det för färg på stallet?
brunt & vitt

När red du barbacka senast?
nån vecka sen

Har du fött upp någon egen häst?
nej

Brunt eller svart läder?
båda

Bling eller retro?
bling

Vad är finast? Välansat eller vildvuxet?
hm.. de är nog från häst till häst!

Föredrar du ridstövlar eller skor och shortchaps?
stövlar

Vad är din hästs smeknamn?
gammon, gamson, gams o gunnar.....

Har du vunnit någon tävling? Vilken gren?
nix

Har du ridit med pessoabett någon gång?
ahrå!

Rider du med pad?
yepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0