16/2-11


idag var det mycket försök till lösgörande på mossen då han är helt sjukligt stel i vänster, tro det eller ej men jag lyckades NÄSTAN. men han var väldigt fin till och från idag, lyssnade på hjälperna och gick riktigt fint en stund till och med i traven, TILLS vi vände hemåt och han blev helt galen, studsa på stället, sparka rätt upp på stället, luftsprång, trippade och gud vet allt. det var kul till en början, i slutet var det bara irriterande och fruktansvärt frustrerande!! men gött att det finns liv i hästen också. när jag kom hem igen släppte jag ut han i hagen där lektor var på bushumör, här kommer det några film snuttar!


följa john ;)

 


HAHA, dehär är bara för sött.. synd att jag inte fick filmen ''ihop''


lektor jagar mossen, sen springer han runt huset o smyger sig på mossen.
hahaha det såg så jävla gulligt ut i verkligheten. dessa små liv
km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0