äntligen kan man andas ut

wiho, ÄNTLIGEN hemma från skolan. inte så illa pinkat ;) okejdå, va hemma från skolan typ 7 eller något men då var det rätt upp till åsen och ätaätaätaaaaaaaa. så hann inte med stallet idag, så får bli imorn. förövrigt har jag gjort slingor idag, och jag ser ut som en tiger mer eller mindre i håret, inte så snyggt + att de slitssss en aning så inatt blir det sovning med inpackning, mmmmmmmjapp. imorgon ska ja iväg o praktisera, luncha med linda, ut till stallet, klippa & slinga linda, så ska hon få äran o slinga mitt med om ja kan fixa pengar till de. + att ja ska laga min gooooooa carbonara, för det har linda beställt på menyn imorgon! haha. nu skall jag lägga mig och kolla greys och sova, upp lite tidigare imorn då jag måste sköjla ur inpackningen, :) godnatt på errrrrrrrrrrrererer
km


va kallt hos hästarna en dag, täckena va isssssiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0