galen häst

godkväll på er!
nyss kommit ur en vaaarm o go dusch så nu är myskläderna på och så får det bli hela kvällen :)
var ju i stallet förut o red en totalt sjövild lektor, haha. har aldrig vart med om en häst som kan bocka så jävla långt i varje språng! va inte en gång ja höll i mig för livet för att bokstavligen talat inte flyga av, haha.
men förövrigt kändes han kanon o han hoppade grymmmt på bra träningen i torsdags, och ja har fortfarande träningsvärk i mina ben för jag fick sitta emot så mkt när han hoppar.
så är riktigt peppppp tills imorn :D
men ikväll blir det som sagt lugnt, kika melodifestivalen o kolla film o bara ta det lugnt me j.
imorn äre upp tidigt, så håll tummarna för mig!
love linda




Kommentarer
Postat av: Malin :)

snygg bild!

hahha:)

2011-02-20 @ 20:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0