horssssseshow

haha ja, helt spontant drar jag o älskling till mässan på horseshow imorgon! ska se om ja hittar mig ett par benskydd, kanske nått annat snyggt till min nya gosing! =) dagen har förövrigt bestått av jobb, lite sömn, ridit gamson i ridhuset, gick jätte bra faktiskt men han var lite seg. men han är så himla lätt bara, går från trav till skritt som ingenting and so on, fattar galopp riktigt bra o sånt, så allting känns verkligen super. och när allt lurv och hull försvinner kommer han bli så jääääkla smäcker i kroppen, jappjapp. ja längtar tills han kommer :) o all kärlek till min pojkvän som hatar hästar men åker med mig ändå, min pojk de! hörs imorgon
puss karro


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktig snygg häst när han får muskler, hals o rumpmuskler, sen är han snyggast i ditt stall kan jag lova!!!!!!!!

2011-02-27 @ 09:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0