jovi

har laddat upp med massa godis, chips o dipp, tidningar o gud vet allt för en lugn hemmakväll. så nu borde jag inte dö av tråkhet, haha
dock tar det emot lika mkt varje gång någon frågar om ja vill hänga med ut, menmeeen. jag måste ta det lugnt nu för o hålla på som ja gör hela tiden kommer sluta med att det tar stopp snart. 
blir iallafall en lugn hemmakväll med tre rätters middag, chill framför datorn, kolla bloggar, gå igenom lite mail o bli lite uppdaterad o såntigen  haha. rätt skönt ändå.

imorn blire upp tidigt iaf, eller ja. halv 10 haha. världens bästa familj kommer nämligen o provrider min älskade jovi. dock är det dom som köpte en av mina förra hästar, kompis. och jag hoppas mer än allt annat att det funkar för det vore så underbart om dom kunde ta han. för jag har inte tid med han och rider han bara hemma för han ska hållas igång lixom. så om ni vet någon som söker världens bästa läromästare och häst överhuvudtaget så har jag en som ev. är till salu för rätt ryttare.
linda


min andra halva


Kommentarer
Postat av: jenny

rider inte din syster jovi? trodde hon tog över honom efter dig? :o

2011-02-04 @ 22:13:21
Postat av: Anonym

Hoppas det blir bra med Jovi :)



Kan ni inte göra ett inlägg om vilka bloggar ni läser? både stora och små, hade vart kul :)

2011-02-05 @ 10:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0