lille texten

shosho!
hur underbart väder är det inte idag då? även fast det var snöstorm igår när vi åkte så känns det som våren är påväg iaf! :)
va ju i ullared igår som sagt o fick inhandlat en miljon grejer, typ. haha sen direkt när vi kom hem var det bara att byta om o dra iväg på hoppträning, och jag är mållös. lektor va så jäävla fin verkligen, hela passet igenom. hur lydig som helst o hoppade så inihelvete. jag fick seriöst sitta o hålla i mig i manen över hindren för jag inte skulle åka av!
all dressyr  har väl börjat ge resultat o han börjar släppa ryggen mer o mer. ah, bästa träningen nånsin helt enkelt. underbaaaaara älskade häst!
nu ska ja fortsätta käka godis o chilla framför tvn :)
senare blire som sagt upp till jobbet o sen ska vi ut o käka chaainafood ;D nice!
linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0