lista

imorgon bär det alltså av till eurohorse!
för första gången ska hela min familj åka dit, haha brukar annars bara vara min syster jag & mammi. men nu ska tydligen pappa med ockå! kulkul haha
men här till grejerna!

måste ha:
remont nosgrimma
tunnare ridhandskar
vita benlindor




ev. kolla efter:
ny boxgardin med broderat namn
ridstövlar
nya vita benskydd
typ halv rundsydda tyglar
kingslandtröja




vill ha:
hjälm
animo kavaj
hunter gummistövlar
hästlastbil, haha



det är vad ja kan komma på nu! om det bara blir mina "måsten" blir det ju en relativt billig dag, men kan lova att jag kommer komma hem med massa annat o ett x antal tusen fattigare. hehee
lindaaaa

ps. mobba inte mina snabba paintskills........ ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0