resultat

kom hem från tävlingen för en stund sen! var ju som sagt o tävlade i lidköping på deras regionala hopptävling :)
och jag hade en så jävla fin häst, tror faktiskt jag är kär..... haha nä men så han har mognat så mycket under vintern och han är i sån sjukt bra form så det är ickee sant! som sagt, är super nöjd med dagen!
ännu roligare att det var första tävlingen :)

110cm avd A
0+0 fel
hoppade gudomligt bra och sätter en dubbelnolla hur lätt som helst som han gjort dom senaste gångerna.
dock hoppade han så jävla stort på första hindret i omhoppningen så jag tappade stigbygeln o fick rida med bara en hela banan. kunde därför inte svänga dom snävaste svängarna osv. men va nån sekund utanför placering ändå! finafinafina pålle

120cm avd A
8 fel
lektors första avd A i 120! dock fick han två rivningar så blev ingen omh. men han hoppade helt sjukt bra här med men rev 4an som låg på en jätte svår linje som även var en as stor oxer. det var typ jag och 30 till som rev den haha, o sen ett litet pet på ett räcke så bara slarvfel, så jag är hur nöjd som helst! :)

tyvärrrrr, kommer det ingen film då våran filmkamera har gått sönder.

världens bästa lektor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0