time for schuuule

måste hålla med linda att det är skit kul att ni kommer med tips osv, skall försöka fixa detta. eftersom att det är jag som får stå för ridpassen denna veckan och de e typ snöstorm ute nu så vettefaaaan hur ja ska fixa detta, men ja får försöka lösa de! :)

ska iallafall göra mig i ordning för skolan nu, har ingen aning om vad ja ska ha på mig men ja hittar nog någonting! idag ska vi pyssla om ettorna och färga dem, trevligt trevligt. och imorgon är det första dagen på praktiken, ska bli kul! :D ne nu får jag ta o sminka mig iallafall, höres senare!
km


gårdageeeeeens lookieeeeeeeelook

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta mer om tandställningen ,varför , när , hur länge osv !!

2011-02-10 @ 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0