2010

suttit och kollat runt på lite bloggar o alla som sammanfattat året. när man läser allt kommer man själv på vilket speciellt år det vart, helt sjukt egentligen.
det har vart helt sjukt på både bra och dåliga sätt, jag kom in med noll självförtroende och bara levde livet. men redan efter ett tag fick jag lära mig det ena och det andra och jag har nog aldrig bråkat med så mycket folk som iår, vilket vart lärorikt på sitt sätt. efter allt har man lixom utvecklats som person.
man har även gjort bra och dåliga beslut o gjort galna saker man aldrig gjort förr. har även lärt mig att en chans kan faktiskt va allt man får ibland.
nä, har vart ett sjukt år på alla sätt o vis och det är ett år man aldrig kommer glömma!
2011 ska bli bra, det kommer bli bra.
holland i mars, utomlands i juni, bra sommarjobb i sommar, fylla 18!!, falsterbo med bästa gina, börja sista året i skolan, massa tävlingar, massa fester, australien i november o sen är det 2012,
kommer bli grymt
linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0